Rekrytointiviestintä myönteisen työnantajamaineen tukena
2011:128 | 2012:245 | 2013:214 | 2014:302 | 2015:294 | 2016:362 | 2017:429 | 2018:294 | 2019:221 | 2020:188 | 2021:163 | 2022:125 | 2023:108 | 2024:126 | 2025:9
Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Pro gradu -tutkielmat [29787]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Työnantajamielikuvan kehittäminen tarinallisen viestinnän keinoin : Easoft Group Oy:n työnantajasivun uudistaminen
Huhtala, Henri (2023)Tämän maisterintutkielman tavoitteena on luoda katsaus työnantajamielikuvan kehittämiseen vaikuttavan narratiivisen viestinnän keinoin. Kyseessä on työnäytetyyppinen maisterintutkielma. Työnäytteen tavoitteena on uudistaa Easoft ... -
Communicating employer brand for an international audience : a collective case study of three career webpages
Torppala, Vilma (2021)Suomen työ- ja elinkeinoministeriön tiedotteessa (15.3.2021) todetaan, että Suomi ei ole tähän asti näyttäytynyt erityisen houkuttelevana työperäisen maahanmuuton kohdemaana erityisosaajien keskuudessa. Aiheeseen liittyneessä ... -
Search in the labour markets : empirical evidence of the role of technology and sanctions
Busk, Henna (University of Jyväskylä, 2014) -
Employers' intention to hire highly educated foreign workforce in the Kokkola region : implications for higher education
Niemi, Birgitta (University of Jyväskylä, 2015)The rational for this research is to find out the intentions of employers to hire highly educated foreign workforce in the Kokkola region. The research analyses how employers have prepared themselves for meeting the ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.