EU-policy om livslångt lärande i yrkeshögskolors svenskundervisning ur lärares synvinkel
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Omvänt klassrum och lärände i gymnasieundervisningen i svenska som andra inhemska språket
Pola, Päivi (2019)Suomalaisissa lukioissa otettiin käyttöön elokuussa 2018 uusi opetussuunnitelma, joka painottaa opiskelijalähtöistä opetusta, sekä opiskelijan aktiivista, tavoitteellista ja itseohjautuvaa toimintaa. Erilaiset opetusmenetelmät ... -
I for one welcome our plurilingual overlords : a critical discourse analysis of the values and ideologies connected with plurilingualism in the policy document From linguistic diversity to plurilingual education : guide for the development of language educacation policies in Europe
Pihavaara, Paavo (2015)Tiivistelmä – Abstract Monikielisyys eli plurilingualismi on 1970-luvulta asti nousussa ollut ideologia kielten opetuksessa, ja varsinkin viime aikoina se on noussut yhä enemmän etualalle Euroopan Unionissa. Monikielisyys on ... -
Työelämään kielitaitoisina ja itseohjautuvina : englannin monimuoto-opetuksen tarkastelua ammattikorkeakoulussa
Siekkinen, Hellä (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2019)Tarkastelen tässä väitöskirjaani (Siekkinen 2017) pohjautuvassa artikkelissa monimuoto-opetuksen käyttöä Jyväskylän ammattikorkeakoulun englannin opetuksessa ja sen mahdollista vaikutusta opiskelijoiden itseohjautuvuuteen ... -
European lifelong guidance policies : progress report 2011-12 : a report on the work of the European Lifelong Guidance Policy Network 2011-12
Vuorinen, Raimo; Watts, Anthony G. (University of Jyväskylä, 2012) -
Informellt lärande av svenska och engelska : lärarnas perspektiv
Halonen, Noomi (2019)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää opettajien näkökulmia ruotsin ja englannin informaaliin oppimiseen. Tutkimuksen avulla pyrin vastaamaan seuraaviin kysymyksiin: 1. Mitä käsityksiä opettajilla on informaalista ...