Nykypäivän nais- ja mieskuvat : sukupuolen kuvaus tv-mainoksissa ja niiden musiikissa
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Sukupuolen vaikutus toistomaksimiin ja sarjojen määrään uupumukseen asti tehdyissä voimakuormituksissa
Kolho, Inka (2022)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää sukupuolen mahdollisia vaikutuksia toistomaksimiin ja sarjojen määrään uupumukseen asti tehdyissä voimakuormituksissa. Tutkimus suoritettiin osana Jyväskylän yliopiston laajempaa ... -
Sukupuolen ja iän vaikutus jalkaprässin yhden toiston maksimiin 12 viikon interventiojaksolla
Väisänen, Veera (2024)Tämän tutkielman tarkoituksena oli selvittää vaikuttaako sukupuoli ja ikä maksimivoiman kehittymiseen, ikäryhmien ollessa lähellä toisiaan. Tutkielmassa tarkastellaan myös sukupuolieroja maksimivoiman kehityksessä eri ... -
Perhe 1941-1944 pula-ajan mainoksissa
Lehtinen, Marika (2015)Tiivistelmä – Abstract Tässä tutkielmassa tarkoituksena on tarkastella perheen kuvaamista pula ja sota-ajan mainoksissa. Ihmisiä kuvataan mainoksissa paljon ja samalla ne heijastavat oman kulttuurinsa ihanteita. Työn ... -
The portrayals of women in advertisements and their brand-related impacts: A study in Vietnam
Nguyen, Chuong (2020)The liberation movement in the 1960s seeking equal rights, opportunities and freedom for women initiated the interests in gender stereotypes in advertising. Since then, the pursuit of gender equality for women in different ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.