Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Sukupuolen vaikutus toistomaksimiin ja sarjojen määrään uupumukseen asti tehdyissä voimakuormituksissa
Kolho, Inka (2022)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää sukupuolen mahdollisia vaikutuksia toistomaksimiin ja sarjojen määrään uupumukseen asti tehdyissä voimakuormituksissa. Tutkimus suoritettiin osana Jyväskylän yliopiston laajempaa ... -
Perhe 1941-1944 pula-ajan mainoksissa
Lehtinen, Marika (2015)Tiivistelmä – Abstract Tässä tutkielmassa tarkoituksena on tarkastella perheen kuvaamista pula ja sota-ajan mainoksissa. Ihmisiä kuvataan mainoksissa paljon ja samalla ne heijastavat oman kulttuurinsa ihanteita. Työn ... -
Musiikki televisiomainosten naisrepresentaatioiden muokkaajana
Kuukka, Saara (2012)Tutkimuksessa tarkasteltiin mainosmusiikkia ajankohtaisten televisiomainosten naisrepresentaatioiden muokkaajana. Tavoitteena oli kartoittaa vähän tutkittua arkipäiväistä ilmiötä ja tuoda esiin uutta tietoa musiikin ja ... -
The portrayals of women in advertisements and their brand-related impacts: A study in Vietnam
Nguyen, Chuong (2020)The liberation movement in the 1960s seeking equal rights, opportunities and freedom for women initiated the interests in gender stereotypes in advertising. Since then, the pursuit of gender equality for women in different ...