Kyllä vai ei : peruskoulun sukupuolikasvatuksen oppimateriaalin kehittämistyö ja arviointi
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in education, psychology and social researchTekijät
Päivämäärä
2010Oppiaine
KasvatustiedeMuu nimeke
Peruskoulun sukupuolikasvatuksen oppimateriaalin kehittämistyö ja arviointiJulkaisija
Jyväskylän yliopistoISBN
978-951-39-3800-0ISSN Hae Julkaisufoorumista
0075-4625Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3578]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Oppimateriaalin laadukkuus ja sen arviointi POPPIQ-arviointityökalulla
Perälä, Pirita (2022)Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena oli selvittää, millaista on laadukas oppimateriaali, miten oppimateriaalin laatua voidaan arvioida ja miten opettaja arvioi oppimateriaalin laatua. Tutkimus toteutettiin kehittämis ... -
Constructing gender and sexuality in a teachers' guide of health education
Suviranta, Ilona (2020)This study aims to find out how gender and sexuality are constructed in a teachers’ guide of health education. Sexuality and gender complex and interconnected concepts that intersect with power, race, and class as well. ... -
Luistelun oppimateriaalin laadinta ja arviointi : luistelun vinkkivihkonen
Anttonen, Anna; Petänen, Nelli (2003) -
Design Principles of Collaborative Learning Space Connecting Teachers and Refugee Children : A Design Science Research Study
Nurhas, Irawan; Boutouil, Moussa; Geisler, Stefan; Pawlowski, Jan (IATED Academy, 2020)Learning the German language is one of the most critical challenges for refugee children in Germany. It is a prerequisite to allow communication and integration into the educational system. To solve the underlying problem, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.