Myyjään kohdistuva luottamus verkkohuutokaupoissa : luottamuksen vaikutukset ostokäyttäytymiseen Huuto.net -palvelussa
Tekijät
Päivämäärä
2009Pääsyrajoitukset
Tekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Digitalisoitumisen vaikutus ostokäyttäytymiseen kauneus- ja terveystuotteiden toimialalla
Liefveld, Laura (2013)Internetin merkitys kuluttajien jokapäiväisessä toiminnassa kasvaa jatkuvasti ja tämä vaikuttaa väistämättä myös siihen, kuinka kuluttajat toimivat etsiessään ja ostaessaan tuotteita tai palveluita. Markkinoijien ja ... -
Luottamuksen luominen verkkosivuilla
Kangas, Maria (2021)Tämä tutkielma käsittelee luottamusta verkkosivuilla, siihen liittyviä haasteita ja keinoja luotettavan verkkosivun rakentamista varten. Tutkielmassa keskitytään luottamukseen, verkkosivuilla piileviin uhkiin ja sivujen ... -
Visuaalisen käytettävyyden vaikutukset luottamuksen muodostumiseen verkkosivustolla
Virtanen, Rosa (2018)Visuaalisen käytettävyyden ja luottamuksen käsitteiden yleinen määrittely on ollut kirjallisuudessa haasteellista, mikä herätti tarpeen tutkielman toteuttami-selle. Visuaalisen käytettävyyden merkitys verkkosivustolla on ... -
Luottamuksen loppu : konkurssiin ajautuminen ja sen vaikutukset konkurssintekijän elämään Jyväskylän kaupungissa 1870-luvulla
Turunen, Riina (2012)Työssä tarkastellaan mikrohistoriallista lähestymistapaa hyödyntäen konkurssia ja sen kokeneita ihmisiä 1800-luvun jälkipuoliskon Jyväskylässä. Aiempi tutkimus on keskittynyt etenkin rannikkoseutujen suurkauppiaiden ... -
Vaikuttajamarkkinoinnin keskeiset vaikutukset kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa
Liimatainen, Oona (2020)Tässä tutkielmassa tutkittiin vaikuttajamarkkinoinnin keskeisiä vaikutuksia kuluttajan ostopäätökseen verkkokaupassa systemaattisena kirjallisuuskatsauksena. Tutkielman tavoitteena oli myös selvittää, miksi vaikuttajamar ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.