Kohti terapeuttista musiikkikasvatusta
2009:80 | 2010:148 | 2011:142 | 2012:100 | 2013:86 | 2014:182 | 2015:260 | 2016:223 | 2017:199 | 2018:202 | 2019:119 | 2020:86 | 2021:73 | 2022:53 | 2023:68 | 2024:94 | 2025:6
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Pro gradu -tutkielmat [29788]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Cross-lagged associations between problem behaviors and teacher-student relationships in early adolescence
Pakarinen, Eija; Silinskas, Gintautas; Hamre, Bridget K.; Metsäpelto, Riitta-Leena; Lerkkanen, Marja-Kristiina; Poikkeus, Anna-Maija; Nurmi, Jari-Erik (Sage Publications, 2018)This study investigated the cross-lagged associations between teacher-student relationships and problem behaviors in a sample of 440 Finnish students (half of them identified as being at risk of reading difficulties). The ... -
Individual, family and teacher level correlates of behavioral and cognitive school engagement
Nolvi, Saara (2012)The aim of the present study was to examine predictors of behavioral school engagement and two cognitive school engagement subdimensions, future aspirations and control and relevance of school work. Another matter of ... -
Henkinen hyvinvointi koulun liikuntatunnilla : yläkoulun kahdeksasluokkalaisten ja liikunnanopettajien näkemyksiä aiheesta
Lukkarila, Suvi; Pulkkinen, Salla (2010)Tutkimuksemme tarkoituksena oli selvittää nuorten henkistä pahoinvointia aiheuttavia tekijöitä, henkisen pahoinvoinnin näkymistä koulun liikuntatunnilla ja opettajien vuorovaikutuksellisia keinoja kohdata vaikeita sosiaalisia ... -
Soitonopettajan rooli oppimismotivaation vahvistajana taiteen perusopetuksessa : opettajan ja oppilaan välinen vuorovaikutus viulunsoitonopetuksessa Keski-Pohjanmaalla
Tikka, Soile (University of Jyväskylä, 2017)The aim of this study is to find tools for the instrument teacher to support the student's learning motivation. The research is set in the cultural region of Central Ostrobothnia. The research material consists of a ... -
"Kun siihen pystyy kuitenkin, ei oo mitään järkee olla tekemättä" : oppimisen vaikeudet pianonsoiton opiskelussa - oppilaiden kokemuksia ja opetuksen keinoja
Hasu, Johanna (University of Jyväskylä, 2017)Music is a strong element of the empirical world of the young. Playing an instrument creates meanings, and it can help to feel and deal with emotions. Music itself is a source of immense joy and motivation for young ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.