Asiantuntijapalveluita tuottavien pienyritysten markkinoinnin toteutus ja onnistumistekijät
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Pienyrityksen liiketoiminnan parantaminen digitaalisen markkinoinnin avulla
Helander, Pirjo (2022)Digitaalisen markkinoinnin hyödyt tunnistetaan nykyisin lähes kaiken kokoisissa yrityksissä. Monissa pienyrityksissä – etenkin palveluita tarjoavissa tai pienissä kivijalkaliikkeissä, joissa ei ole verkkokauppaa ... -
Peruskoulun yrittäjyyskasvatus sosiaalisen markkinoinnin ilmiönä
Salmi, Noora (2023)Yrittäjyyskasvatus on yksi koulutuksen keskeisimmistä kehittämisalueista yhteiskunnassamme tapahtuneiden murrosten ja muutosten myötä. Erilaisten taloudellisten ja sosiaalisten haasteiden myötä vaatimus yrittäjyyskasvatu ... -
Understanding and measuring social entrepreneurship
Kannampuzha, Merie Joseph (University of Jyväskylä, 2017)This thesis aims to understand the phenomenon of social entrepreneurship and measure its component dimensions. In particular, the thesis addresses two research gaps in the social entrepreneurship research. The first gap ... -
Discarding the mirror : the importance of intangible social resources to responsibility in business in a Finnish context
Siltaoja, Marjo (University of Jyväskylä, 2010) -
Haasteet markkinoinnin tarkoituksiin kerättävän henkilödatan hallinnoinnissa
Lehto, Emmi (2022)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on kartoittaa kuluttajien asenteita henkilökohtaisen datan hallinnointiin liittyen – erityisesti markkinoinnin konseptissa. Pyrkimyksenä on tuoda lisää tietoa kuluttajien kokemista ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.