Melba-arviointi- ja dokumentointimenetelmän käyttäjien välinen yksimielisyys
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Käyttäjien ja kehittäjien välinen viestintä tietojärjestelmien kehittämisessä : haasteita ja ratkaisuja
Hänninen, Jutta (2017)Tutkielman tavoitteena oli selvittää ja kerätä yhteen aiemmassa tutkimuksessa havaittuja haasteita käyttäjien ja kehittäjien välisessä viestinnässä tietojärjestelmäkehityksen kontekstissa, sekä näihin haasteisiin esitettyjä ... -
Health Education Teachers’ Assessment Conceptions and Practices : Identifying Assessment Profiles
Paakkari, Olli; Paakkari, Leena; Haapala, Henna; Hirvensalo, Mirja (Routledge, 2022)The study explored the latent construct underlying the assessment conceptions and practices of Finnish Health Education teachers (n = 165) in the context of curricula, seeking thereby to identify the teachers’ assessment ... -
(Dis)empowering assessment? : assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies
Pollari, Pirjo (University of Jyväskylä, 2017)Assessment has a great deal of power over students. However, there is little research on how students experience assessment and its power in the school context. The purpose of this mixed-methods study is therefore to ... -
Oppilasarvioinnin yhteys oppilaan kokemukseen omista taidoista
Pelttari, Annmari; Ikonen, Jose (2018)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää oppilasarvioinnin yhteyttä oppilaan kokemukseen omista taidoista. Tutkimuksessa haluttiin saada selville, kuinka tietoisia oppilaat ovat taitotasostaan ja ovatko oppilaan kokemukset ... -
Kokeellisen työskentelyn arviointi lukion kemian opetuksessa
Nurmela, Annu (2018)Tässä Pro gradu -tutkielmassa selvitettiin sitä, miten lukioissa arvioidaan kokeellista työskentelyä. Tutkimuksen näkökulmaksi valittiin opettajien suhtautuminen arviointiin. Tutkimus toteutettiin kyselytutkimuksena ...