Melba-arviointi- ja dokumentointimenetelmän käyttäjien välinen yksimielisyys
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Intensified Job Demands and Cognitive Stress Symptoms : The Moderator Role of Individual Characteristics
Rantanen, Johanna; Lyyra, Pessi; Feldt, Taru; Villi, Mikko; Parviainen, Tiina (Frontiers Media SA, 2021)Intensified job demands (IJDs) originate in the general accelerated pace of society and ever-changing working conditions, which subject workers to increasing workloads and deadlines, constant planning and decision-making ... -
Käyttäjien ja kehittäjien välinen viestintä tietojärjestelmien kehittämisessä : haasteita ja ratkaisuja
Hänninen, Jutta (2017)Tutkielman tavoitteena oli selvittää ja kerätä yhteen aiemmassa tutkimuksessa havaittuja haasteita käyttäjien ja kehittäjien välisessä viestinnässä tietojärjestelmäkehityksen kontekstissa, sekä näihin haasteisiin esitettyjä ... -
Health Education Teachers’ Assessment Conceptions and Practices : Identifying Assessment Profiles
Paakkari, Olli; Paakkari, Leena; Haapala, Henna; Hirvensalo, Mirja (Routledge, 2022)The study explored the latent construct underlying the assessment conceptions and practices of Finnish Health Education teachers (n = 165) in the context of curricula, seeking thereby to identify the teachers’ assessment ... -
(Dis)empowering assessment? : assessment as experienced by students in their upper secondary school EFL studies
Pollari, Pirjo (University of Jyväskylä, 2017)Assessment has a great deal of power over students. However, there is little research on how students experience assessment and its power in the school context. The purpose of this mixed-methods study is therefore to ... -
Assessment designs of instructional labs : A literature review and a design model
Ketonen, Laura; Lehtinen, Antti; Koskinen, Pekka (American Physical Society, 2023)[This paper is part of the Focused Collection on Instructional labs: Improving traditions and new directions.] In recent years, physics instructional labs have been under considerable research and development. However, ...