Tosielämän käytettävyystyö mobiilipelien kehittämisessä
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Analyyttinen asiakkuuksien hallinta mobiilipelien kehittämisessä
Saloranta, Tuomo (2019)Tässä kandidaatintutkielmassa käydään läpi analyyttisen asiakkuuksien hallinnan hyväksikäyttö mobiilipelien kehittämisessä ja vastataan kysymykseen: ”miten analyyttinen asiakkuuksien hallinta auttaa mobiilipelien ... -
Mobiilipelien käyttö vieraiden kielten oppimisessa
Heikkilä, Etta (2022)Tässä kirjallisuuskatsauksena toteutetussa kandidaatintutkielmassa tarkastellaan kielten oppimiseen tarkoitettujen mobiilipelien ja -sovellusten vaikutuksia, haasteita ja mahdollisuuksia vieraiden kielten opiskelussa. ... -
Mobiilipelien käyttö stressin lievitykseen
Muraja, Martti (2022)Tässä pro gradu -tutkielmassa pyritään selvittämään, onko ilmaisilla mobiilipeleillä vaikutusta stressin vähentämiseen. Käyttäjät vastasivat tunnetilan profiiliarvion pohjalta tehtyyn kyselyyn, pelasivat kymmenen minuutin ... -
Reddit ja arvon yhteisluonti videopelien kehittämisessä
Koivistoinen, Sami (2019)Tutkimus tutki, kuinka arvon yhteisluonti näkyy sosiaalisen median palvelussa Reddit:ssä. Samalla tutkittiin, millaisia eroja arvon yhteisluonnissa oli eri mobiilivideopelituotteiden välillä. Tutkimuksessa havaittiin, että ... -
Ikkuna yhteiseen kehittämiseen : virtuaalinen työkalu apuna organisaatioiden kehittämisessä : yrittäjämäinen uudistuminen ja muotoiluajattelu organisaatioiden kehittämisessä -hankkeen tulosraportti
Aaltonen, Satu; Lahtinen, Katriina; Pirttimäki, Mikko; Teittinen, Outi (Jyväskylän yliopisto, 2017)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.