Miten tuemme ja ohjaamme opiskelijaa? : ohjauksen merkitys ja ohjaussuunnitelman kehittäminen valmentavaan koulutukseen Avartum Oy/työvoimakoulussa
Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, OpettajankoulutuslaitosISSN Hae Julkaisufoorumista
1796-4717Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Elinikäisen ohjauksen kaksi vuosikymmentä ja ohjauksen tulevaisuus
Kettunen, Jaana; Ruusuvirta-Uuksulainen, Outi (ELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2022)Jyväskylän yliopiston Koulutuksen tutkimuslaitoksella juhlistettiin KT Raimo Vuorisen uraa ja eläköitymistä ”Elinikäisen ohjauksen kaksi vuosikymmentä ja ohjauksen tulevaisuus” -seminaarilla 9. kesäkuuta 2022. Vuorisen ... -
Ohjausalan toimijoiden käsityksiä ohjauksen innovaatioista
Kettunen, Jaana (ELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2022) -
Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista
Harmoinen, Sari (University of Jyväskylä, 2013) -
Ohjauksen toimintakulttuurin muutos alueellisessa yhteistyössä : oppilaan- ja opinto-ohjauksen kehittämishankkeen raportti
Karjalainen, Merja; Kasurinen, Helena (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2006)Opetushallitus käynnisti syksyllä 2003 oppilaan- ja opinto-ohjauksen kehittämishankkeen, jonka toiminta jatkuu vuoden 2007 loppuun. Opetusministeriö rahoittaa hanketta, joka on myös osa työministeriön työllisyyden ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.