Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä studies in education, psychology and social researchTekijät
Päivämäärä
2013Oppiaine
KasvatustiedeJulkaisija
University of JyväskyläISBN
978-951-39-5296-9ISSN Hae Julkaisufoorumista
0075-4625Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3426]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ohjausalan toimijoiden käsityksiä ohjauksen innovaatioista
Kettunen, Jaana (ELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2022) -
Uutuuskirjoja ohjauksen teorioiden ja käytäntöjen vahvistamiseksi
Vuorinen, Raimo; Kettunen, Jaana (ELO-ryhmä; Työ- ja elinkeinoministeriö; Opetus- ja kulttuuriministeriö, 2024)Vuodenvaihteessa on julkaistu kaksi kansainvälistä teosta, jotka on suunnattu ohjauksen teorioiden ja käytäntöjen suhteesta kiinnostuneille alan ammattilaisille ja päättäjille. Alla on tiiviit esittelyt kanadalaisesta ... -
Projektioppimisen ohjauksen ongelmatilanteet
Kuokkanen, Marjo-Riitta (2001) -
Opetuksen ja ohjauksen käytännöt ja oppilaiden itseohjautuvan oppimisen tukeminen avoimissa oppimistiloissa
Kärnä, Hanna-Kaisa (2017)Tutkielman tavoitteena oli selvittää, millaista opetusta ja ohjausta avoimissa oppimistiloissa toteutetaan. Avoimilla oppimistiloilla tarkoitettiin tässä tutkimuksessa monimuotoisia ja muunneltavia oppimistiloja, joissa ... -
Differences in teacher telling according to students' age
Hähkiöniemi, Markus; Lehtinen, Antti; Nieminen, Pasi; Pehkonen, Salla (International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2022)Teacher telling can support but also hinder learning. In inquiry activities, telling that removes productive struggle may be problematic. In this study, different aged students experimented in a digital learning environment ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.