Mielikuvat lentoyhtiön kilpailukeinona : Case: Finnair Tallinna, Pietari ja Tukholma
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kohti menestystä hyvällä maulla : imagon rakentuminen osana taidemuusikon brändäystä
Hänninen, Emilia (2011)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten taidemuusikoiden menestys nykyään rakentuu ja miten imago ja brändäys vaikuttavat heidän uraansa. Tämän lisäksi tavoitteena oli muodostaa kokonaiskäsitys siitä, minkälaisia ... -
Nuorten aikuisten ajatuksia Suomen evankelis-luterilaisesta kirkosta
Koski, Leena (2015)Tässä tutkimuksessa selvitettiin, minkälaisia mielikuvia 20–35-vuotiailla nuorilla aikuisilla on Suomen evankelis-luterilaisesta kirkosta, ja mitä he odottavat kirkolta. Näitä tutkimalla saatiin selville teemoja, jotka ... -
Predstavleniâ rossijskih studentov o finnah i Finlândii : na osnove oprosa
Kangas, Marja (2015)Tässä pro gradu-tutkielmassa tarkastellaan kirjallisen kyselyn pohjalta, minkälaisia mielikuvia venäläisillä opiskelijoilla on suomalaisista ja Suomesta. Pyrin löytämään mahdollisia yhteisiä käsityksiä, kartoittamaan niiden ... -
Mielikuvien käyttö laulunopetuksen työvälineenä
Saari, Leila (2015)Laulunopiskelu vaatii useiden eri lihasten kontrolloinnin opettelemista. Koska suuri osa näistä lihaksista ei ole tahdonalaisia, käytetään niiden harjoittamisessa erilaisia mielikuvia. Tämän lisäksi mielikuvien käyttäminen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.