Kansalaiset viestintäteknologian ja aikuiskoulutuksen käyttäjinä Keski-Pohjanmaalla
Julkaistu sarjassa
Selosteita ja katsauksia / Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti | ChyNetti Raportit / Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituuttiTekijät
Päivämäärä
2002Julkaisija
Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituuttiISBN
951-39-1236-1; 951-39-1235-3ISSN Hae Julkaisufoorumista
1236-598X1457-5345
Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kansalaisten tiedontarpeet ja viestintäteknologian käyttö sekä sosiaalisen rooli poikkeus- ja vaaratilanteissa
Svahn, Mari (2014)Tässä tutkimuksessa selvitettiin, millaisia tiedontarpeita tavallisilla kansalaisilla on ja mitä viestintäteknologiaa he käyttävät poikkeus- ja vaaratilanteissa. Lisäksi haluttiin tutkia kansalaisten sosiaalisen median ... -
Transformative technologies, spatial changes : essays on mobile phones and the Internet
Taipale, Sakari (University of Jyväskylä, 2009)Sakari Taipale tarkastelee väitöskirjassaan sitä, kuinka matkapuhelimen ja internetin käyttö vaikuttaa sosiaalisten tilojen muodostumiseen.Uudet informaatio- ja kommunikaatioteknologiat ovat monipuolistaneet sosiaalisen ... -
Raising Awareness of Students’ Self-Directed Learning Readiness (SDLR)
Laine, Sanna; Myllymäki, Mikko; Hakala, Ismo (SCITEPRESS - Science and Technology Publications, 2021)This paper describes the mapping of self-directed learning readiness (SDLR) for adult students applying for a master’s degree program delivered entirely as distanced learning. Since SDLR is strongly linked to both adult ... -
Mitigating technostress is not easy, but it’s doable
Salo, Markus; Pirkkalainen, Henri; Chua, Cecil Eng Huang; Koskelainen, Tiina (London School of Economics and Political Science, 2021)Although personal use of digital technologies is often characterised as fun and voluntary, technostress is anything but. Floods of push notifications and information from personal devices and the constant pressure to be ... -
The relationship between ICT use and reading literacy : focus on 15-year-old Finnish students in PISA studies
Leino, Kaisa (University of Jyväskylä, Finnish Institute for Educational Research, 2014)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.