Wisuaalisuus Wiestii Werkossa : mielikuvia Tapiola-ryhmän varkkosivujen visuaalisesta viestinnästä
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Työntekijöiden kokemukset online-ympäristössä ilmenevästä negatiivisesta viestinnästä liittyen organisaatioon
Hautala, Elisa; Aapro, Nea (2023)Online-ympäristön merkitys organisaatioille on kasvanut ja sosiaalisen median kautta kuluttajat ovat enemmän vuorovaikutuksessa organisaatioihin. Aiempi tutkimus on keskittynyt positiiviseen sitoutuneisuuteen, vaikka ... -
Digitization of the communication and its implications for marketing
Lipiäinen, Heini (University of Jyväskylä, 2014) -
Narrative Start-up Identity Construction as Strategic Communication
Ala-Kortesmaa, Sanna; Laapotti, Tomi; Mikkola, Leena (Routledge, 2022)In this qualitative case study, positioning itself within the social constructionist approach, we aimed to investigate and interpret identity narration and organizational identity in strategic external and internal ... -
Identity gap formation : an exploration of participant experiences in a virtual exchange program
Shirdel, Mahnaz; Háhn, Judit (Digital Culture & Education, 2024)Virtual exchange, as a tool for fostering intercultural understanding, allows participants to engage in online collaboration with international partners (O’Dowd, 2018). It offers significant benefits, such as the enhancement ... -
Video Streaming and Internalized Surveillance
Talvitie-Lamberg, Karoliina (Surveillance Studies Network, 2018)This paper aims to develop knowledge about the complicated ways in which the modern individual uses surveillance (techniques) and the ways surveillance uses the individual. My observational analysis of a videostreaming ...