Rekrytointiviestintä : nuorten tie päätöksiin kulkee mielikuvien kautta
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Mielikuvien analyysi muutamasta tuotenimestä Marimekon Talvimallisto 2020 -kampanjasta
Lehtinen, Saara (2021)Tässä tutkielmassa tarkastelen muutamasta Marimekon tuotenimestä syntyneitä mielikuvia. Erityisenä mielenkiinnonkohteenani on selvittää, millä perustein assosiaatioita luodaan ja onko niiden muodostumiseen yhteneviä linjoja ... -
Mielikuvien käyttö laulunopetuksen työvälineenä
Saari, Leila (2015)Laulunopiskelu vaatii useiden eri lihasten kontrolloinnin opettelemista. Koska suuri osa näistä lihaksista ei ole tahdonalaisia, käytetään niiden harjoittamisessa erilaisia mielikuvia. Tämän lisäksi mielikuvien käyttäminen ... -
Farmarihousut merkitysten ja mielikuvien kantajana
Kukkonen, Virve (2005) -
Choosing to teach : motivating factors in Finnish students' decisions to teach
Balch-Crystal, Elizabeth (2023)The quality of an education system hinges on the quality of its teacher workforce. Teacher quality, in turn, is partially determined by who chooses to become a teacher. Finland, with its renowned teacher workforce, provides ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.