Mobile-kriisipuhelinpalvelun asiakaslähtöinen laadunarviointi
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Fysioterapeuttiopiskelijoiden asiakaslähtöinen suunnittelu- ja ohjausosaaminen sekä kliinisen päättelykyvyn osaaminen : kyselytutkimus fysioterapeuttiopiskelijoille
Kantola, Kristiina (2022)Asiakaslähtöinen fysioterapia koostuu useasta eri osasta, alkaen turvallisen vuorovaikutuksen luomisesta ja jatkuen jokaisessa kuntoutuksen vaiheessa. Kliininen päättelykyky on taito, mihin sisältyvät kriittinen ajattelu, ... -
Liiketoiminta- ja asiakaslähtöinen tietovarastointi Internet/OLTP-ympäristössä : Case: Telecom
Harmanen, Repe (1998) -
Korttien asiakaslähtöinen tuotesuunnittelu
Pöyhönen, Sari (Jyväskylän yliopisto, 2000) -
Asiakaslähtöinen digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-yrityksissä
Rupponen, Janita (2023)B2B-yritysten kontekstissa digitaalinen sisältömarkkinointi on muodostunut aiempaa oleellisemmaksi, sillä yritysasiakkaat kuluttavat yhä enemmän digitaalista sisältöä, ennen kuin harkitsevat yhteydenottoa myyjään. Yrityksille ... -
Esiopetuksen laatu oppimisympäristöjä havainnoimalla
Leppänen, Tytti (2015)Varhaiskasvatuksessa laatuasiat ovat nousseet puheenaiheeksi ja erilaisia laadunarvioinnin menetelmiä ja mittareita on kehitelty vuosia. Yksi maailmalla paljon käytetty oppimisympäristön laadunarvioinnin mittari on ECERS ...