Televisiomainos poliittisena tekona : Keskustan John Wayne -mainonnan aikomukset ja vastaanotto
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Päämäärät liikkeessä : puolueohjelmien kirjoittamisen muuttuvat merkitykset Suomessa 1950-luvulta 1990-luvulle
Aarnio, Eeva (Jyväskylän yliopisto, 1998) -
Poliittinen lestadiolaisuus Suvi Ratisen romaanissa Matkaystävä
Luukkainen, Kaisla (2024)Tässä kirjallisuuden maisterintutkielmassa tutkitaan poliittista lestadiolaisuutta Suvi Ratisen romaanissa. Matkaystävä (2019). Teoreettisen viitekehyksen tutkimukselle luovat poliittisen teologian ja poliittisen ... -
Outo ja aito taide : ammattikoululaiset ja lukiolaiset kuvataiteen vastaanottajina
Linko, Maaria (Jyväskylän yliopisto, 1992)Minkälainen on suomalaisten nuorten visuaalinen lukutaito, kun katseltavana on kuvataidetta? Tutkimuksessa tarkastellaan nuorten tapoja puhua taidekokemuksestaan taidekuvien katselutilanteissa tehdyn kyselyn sekä haastattelujen ... -
Kohdennetun mainonnan ongelmat sosiaalisessa mediassa
Hirvonen, Heikki (2019)Tässä tutkimuksessa käsitellään kohdennettua mainontaa, käyden ensin läpi teoriaa kohdennettuun mainontaan liittyen, ja sen jälkeen pohtien siitä seuraavia ongelmia. Tarkastelua tehdään erityisesti sosiaalisen median ... -
Verettömät vaalit? : kevään 2007 eduskuntavaalien mainonnan analyysi
Tuure, Herttaliisa (2008)Pro gradu käsittelee kevään 2007 eduskuntavaalien mainontaa. Työssä käsitellään kolmen suurimman puolueen, Suomen Keskustan, Suomen Sosiaalidemokraattisen puolueen ja Kansallisen Kokoomuksen, vaalimainontaa. Puolueilta on ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.