Suomi tietoyhteiskunnaksi : -täydennyskoulutuksessa olleiden opettajien asenteita ja näkemyksiä
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Itseohjautuva oppiminen ja sen mahdollisuudet opettajien täydennyskoulutuksessa
Pasanen, Teija; Ruuskanen, Jaana (1989) -
Ristiriitoja ja reflektiota : opettajien näkemyksiä vuorovaikutuksessa tapahtuvasta arvioinnista
Ketonen, Laura; Lehesvuori, Sami; Pöysä, Sanni; Lerkkanen, Marja-Kristiina (Niilo Mäki Instituutti, 2021)Tässä tutkimuksessa tarkastellaan opettajien näkemyksiä siitä, millaisia haasteita on luokkahuoneen vuorovaikutustilanteissa tapahtuvassa formatiivisessa arvioinnissa. Aineisto koostuu viiden opettajan keskusteluista ... -
Kemian opettajien ja oppilaiden näkemyksiä kemian opettajan auktoriteetista
Ojala, Saija (2019)Tässä Pro gradu -tutkielmassa selvitettiin kemian opettajien ja oppilaiden näkemyksiä kemian opettajan auktoriteetista. Tutkielman avulla parannettiin tietämystä auktoriteetista ja opettajana toimimisesta, jotta kemian ... -
Kasvatustyötä opettajan silmin : opettajien näkemyksiä kasvatuskumppanuudesta sekä koulun kasvatustavoitteista
Kaltiala, Iiris (2022)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää alakouluopettajien näkemyksiä ja kokemuksia kasvatuskumppanuudesta sekä koulun kasvatustavoitteista. Tutkimuksen avulla pyritään selvittämään mitkä asiat vaikuttavat kasvatuskum ... -
Tieto- ja viestintätekniikan merkitys aineenopettajien täydennyskoulutuksessa : tutkimus peruskoulun ja lukion opettajista Keski-Suomen alueella
Wilen, Lauri (University of Jyväskylä, 2017)This study examined Information and Communications Technology (ICT) know-how and needs and challenges of teachers in-service training in the region of Middle–Finland. In this context impressiveness is seen as the ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.