Online-pokerihuoneiden kohdistettu markkinointi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Pokeridiivat ja ruutukunkut : pokeriammattilaisuus ja sukupuoli suomalaisessa mediassa
Lindén, Pia (2010)Rahapelaamista on pitkään pidetty paheellisena ja riippuvuutta aiheuttavana toimintana, jonka on mielletty kuuluvan nimenomaan miehille. Nykyisin pelaaminen on kuitenkin harrastus yhä useammalle, ja naispelaajiakin on ... -
Pokeri-ilta : etnografinen tutkimus rahapelaamisen yhteisöllisyydestä
Moisala, Vili (2017)Tutkielmani tavoitteena on tutkia mitä merkityksiä opiskelijoiden pokeriyhteisö antaa yhteisölle ja pokeripelille: miksi he pelaavat pokeria ja minkä takia he viettävät aikaa yhteisössä? Peliyhteisön tutkimuksen pohjana ... -
Tekoäly Texas Hold’em pokerissa
Pasanen, Aku (2022)Tämä tutkielma kartoittaa millaisia menetelmiä ja tekniikoita soveltaen Texas Hold’em pokeria pelaavia tekoälyohjelmistoja kehitetään. Sekä sen millaisella tasolla kyseiset ohjelmistot suoriutuvat suhteessa parhaimpiin ... -
The Hyperreal Gambler : On the Visual Construction of Men in Online Poker Ads
Jouhki, Jukka (Extreme Anthropology Research Network, 2017)Online poker, like gambling in general, is predominantly a male activity. Thus, poker ads most often depict men as their protagonists. According to Jean Baudrillard, advertising can be seen as a ‘plebiscite whereby mass ... -
Digital Content Consumption : A Finnish-Austrian Cross-Country Analysis
Halttunen, Veikko; Schlögl, Stephan; Weidhaas, Raphael (MCIS, 2019)Online content consumption behavior has significantly changed. In particular, the growing success of legal media service providers such as Youtube, Netflix, or Spotify, has led to new modes of consumption. Research, however, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.