Komponenttipohjainen asiakkuudenhallintaohjelmisto
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Uudelleenkäytettävien ohjelmistokomponenttien rajapintojen dokumentointi
Hollanti, Marko (2000) -
Enterprise JavaBeans -komponenttimalli ja sen vaikutus ohjelmistonkehitykseen
Vainio, Ville (2001) -
Monikanavaisen asiakasviestinnän haasteet ja mahdollisuudet : case Keski- Suomen opiskelija-asuntosäätiö sr
Salokorpi, Emma (2021)Nykypäivän sähköisten markkinointiviestintäkanavien moninaisuus voi luoda organisaatioille sekä mahdollisuuksia että haasteita. Asiakkaat kaipaavat laadukasta ja monipuolista sisältöä, mutta samalla vastaanotetun informaation ... -
Ohjelmistoyrityksen asiakkaan kokeman asiakassuhteen arvon yhteys uusintaostoaikomukseen
Rupponen, Pia (2021)Pitkäaikaisten asiakassuhteiden luominen on monen yritysten välistä (B2B) kauppaa tekevän organisaation tärkein liiketoimintastrateginen tavoite. Asiakkaan kiinni pitämiseksi ja asiakkaan tarpeita ymmärtävän markkinoinnin ... -
Analyyttinen asiakkuuksien hallinta mobiilipelien kehittämisessä
Saloranta, Tuomo (2019)Tässä kandidaatintutkielmassa käydään läpi analyyttisen asiakkuuksien hallinnan hyväksikäyttö mobiilipelien kehittämisessä ja vastataan kysymykseen: ”miten analyyttinen asiakkuuksien hallinta auttaa mobiilipelien ...