University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Kultaisena kuohuvan Lapin Kullan vetovoima : Lapin Kullan televisiomainonnan visuaalinen kerronnallinen muutos ja verkkopalvelun osuus televisiokampanjan tukena

Thumbnail
View/Open
1.2 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Markkio, Susanna
Date
2006
Discipline
TaidekasvatusArt Education

 
Keywords
mainonta televisiomainonta brändit alkoholipolitiikka olut WWW-sivut
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200672

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [23973]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Anna hyvät eväät : visuaalinen ja kielellinen analyysi elintarvikkeiden televisiomainoksista 

    Mäkelä, Anna (2016)
    Elämme jatkuvasti medioituvassa maailmassa, jossa yksi televisiomainos voi tavoittaa jopa yli miljoona katsojaa. Mainosten tehtävänä on aina vaikuttaa katsojaan, ja tästä syystä ne ovatkin tärkeä tutkimuskohde. Mainokset ...
  • Suunnittelijoiden tarina verkkosivujen visuaalisen kokemuksen suunnittelusta 

    Suikki, Jasmin (2019)
    Tämä tutkimus käsittelee verkkosivujen suunnittelijoiden näkemyksiä käyttäjäkokemuksesta, eli miten kokemus suunnittelijan mielestä muotoutuu ja millä tavoin tämä näkemys muokkaa verkkosivusuunnittelussa visuaalisten ...
  • Televisiomainosten välittämä kuva äideistä 

    Lundström, Anette (2011)
    Lundström Anette. Televisiomainosten välittämä kuva äideistä. Kasvatustieteen pro gradu –tutkielma. Jyväskylän yliopiston. Kasvatustieteen laitos. Kevät 2011. 79 sivua + liitteet 21 sivua. Pro gradu –tutkielmassani ...
  • Musiikin vaikutukset nuorten kokemuksiin televisiomainosten sukupuolittuneisuudesta 

    Sirén, Milla (2015)
    Tässä maisterintutkielmassa kiinnostuksen kohteina olivat mainosmusiikin herättämät feminiinisyyden ja maskuliinisuuden merkitykset televisiomainosten yhteydessä. Mainonta ja mainosmusiikki ovat vahvasti läsnä ...
  • Suomalaisuuden representaatiot Lidl Suomi Ky:n ”Epäilevä Tuomas” -mainoksissa 

    Huotari, Lyydia (2018)
    Medioituvassa maailmassamme yksi televisiomainos voi tavoittaa jopa miljoonia katsojia. Mainosten tehtä- vänä on vaikuttaa katsojiin ja kuluttajiin, joten mainoksilla on valtaa. Televisiomainokset syntyvät ympäröivän ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre