Kultaisena kuohuvan Lapin Kullan vetovoima : Lapin Kullan televisiomainonnan visuaalinen kerronnallinen muutos ja verkkopalvelun osuus televisiokampanjan tukena
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Anna hyvät eväät : visuaalinen ja kielellinen analyysi elintarvikkeiden televisiomainoksista
Mäkelä, Anna (2016)Elämme jatkuvasti medioituvassa maailmassa, jossa yksi televisiomainos voi tavoittaa jopa yli miljoona katsojaa. Mainosten tehtävänä on aina vaikuttaa katsojaan, ja tästä syystä ne ovatkin tärkeä tutkimuskohde. Mainokset ... -
Suunnittelijoiden tarina verkkosivujen visuaalisen kokemuksen suunnittelusta
Suikki, Jasmin (2019)Tämä tutkimus käsittelee verkkosivujen suunnittelijoiden näkemyksiä käyttäjäkokemuksesta, eli miten kokemus suunnittelijan mielestä muotoutuu ja millä tavoin tämä näkemys muokkaa verkkosivusuunnittelussa visuaalisten ... -
Televisiomainosten välittämä kuva äideistä
Lundström, Anette (2011)Lundström Anette. Televisiomainosten välittämä kuva äideistä. Kasvatustieteen pro gradu –tutkielma. Jyväskylän yliopiston. Kasvatustieteen laitos. Kevät 2011. 79 sivua + liitteet 21 sivua. Pro gradu –tutkielmassani ... -
Musiikin vaikutukset nuorten kokemuksiin televisiomainosten sukupuolittuneisuudesta
Sirén, Milla (2015)Tässä maisterintutkielmassa kiinnostuksen kohteina olivat mainosmusiikin herättämät feminiinisyyden ja maskuliinisuuden merkitykset televisiomainosten yhteydessä. Mainonta ja mainosmusiikki ovat vahvasti läsnä ... -
Suomalaisuuden representaatiot Lidl Suomi Ky:n ”Epäilevä Tuomas” -mainoksissa
Huotari, Lyydia (2018)Medioituvassa maailmassamme yksi televisiomainos voi tavoittaa jopa miljoonia katsojia. Mainosten tehtä- vänä on vaikuttaa katsojiin ja kuluttajiin, joten mainoksilla on valtaa. Televisiomainokset syntyvät ympäröivän ...