University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Tutkimus maailmansotien välillä kanta-aliupseerin ammatin valinneiden sosiaalisesta taustasta

Thumbnail
View/Open
2.3 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Koivisto, Keijo
Date
2002
Discipline
SosiologiaSociology

 
Keywords
ammatinvalinta aliupseerit sosiaalinen tausta armeijat luotettavuus koulutustaso
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002879573

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [25543]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Some ja koulutusvalinta : miten nuoret hyödyntävät sosiaalista mediaa tehdessään valintoja koulutusalojen välillä? 

    Vahala, Hanna (2023)
    Sosiaalinen media on yhä tiiviimmin mukana kaikenikäisten ihmisten elämässä ja sen rooli oppimisessa ja tiedonhaussa on myös tunnistettu. Nuoret etsivät sosiaalisen median kanavista yhteydenpidon lisäksi tietoa arkielämän ...
  • Tietoinen valinta vai sattumaa? : mikä saa nuoren tekemään valinnan lukion ja ammattikoulun välillä? 

    Huurinainen, Niina (2010)
  • Mitkä tekijät tekevät sosiaalisesta mediasta riippuvuuden kohteen? 

    Lahtinen, Sami (2020)
    Tämä tutkielma on kandidaatintutkielma, joka on toteutettu kirjallisuuskatsauksena. Lähteet on haettu internetistä tieteellisiä julkaisuja sisältävistä tietokannoista ja havainnot on tehty näiden lähteiden pohjalta. ...
  • Sosioekonominen tausta, motivaatio ja minäpystyvyys luonnontieteiden osaamisen selittäjinä tytöillä ja pojilla 

    Pulkkinen, Jonna; Tolvanen, Asko; Rautopuro, Juhani (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018)
  • Fitness-vaikuttajan uskottavuus sosiaalisessa mediassa 

    Fonselius, Aleksi (2023)
    Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tutkia fitness -vaikuttajien uskottavuutta sosiaalisessa mediassa. Fitness -vaikuttajat ovat kasvava vaikuttajamarkkinoinnin ala sosiaalisessa mediassa ja osana vaikuttajamarkkinointia ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre