Werbekommunikation im Wandel : Einblicke in Massenwerbung und "Webvertising" am Beispiel von WWW-Präsenzen finnischer und deutscher Unternehmen
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Zur Umsetzung deutscher Lyrik in finnische Musik : am Beispiel Rainer Maria Rilke und Einojuhani Rautavaara
Nikula, Kaisu (Jyväskylän yliopisto, 2005)Kaisu Nikula selvitti väitöstutkimuksessaan saksalaisen runouden asemaa suomalaisessa laulumusiikissa.- Taiteellisina merkitysjärjestelminä runokieli ja musiikki ovat lähellä toisiaan, Nikula kuvaa.Nikula pohti muun muassa ... -
Der finnische Akzent im Deutschen : Untersuchung aus der Sicht weit fortgeschrittener finnischer Deutschlerner und deutscher Muttersprachler.
Bolkart, Sonja (2018)Jokaisella ihmisellä on puheessaan oma aksentti, johon ympäristö ja puhekonteksti vaikuttavat. Vaikka aksentti olisikin ymmärrettävä, suhtaudutaan osaan aksenteista positiivisemmin kuin toisiin. Aksenttien arvottamiseen ... -
Deutsch in mündlicher und schriftlicher Unternehmenskommunikation : Umfrage unter dem Personal deutscher Unternehmen in Finnland
Peura, Emilia (2018)Saksalaisyritykset ovat perustaneet Suomeen tytäryrityksiä ja ovatkin kolmanneksi tärkein ulkomaalainen työnantaja Suomessa (SVT 2017). Vuosina 2015 ja 2018 saksalais-suomalainen Kauppakamari tutki Suomessa toimivien ... -
Werbekommunikation im Wandel - Modernes Marketing in deutschen und finnischen Unternehmen
Hahn, Martin; Ylönen, Sabine (Lang Verlag, 2001) -
Weihnachtsmarkterlebnisse aus der Perspektive deutscher Besucher : Eine qualitative Untersuchung am Beispiel des Jenaer Weihnachtsmarktes
Luukkonen, Sari (2013)Tämä työ tutkii joulumarkkinaelämystä saksalaisen markkinakävijän näkökulmasta. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten markkinakauppiaat, markkinaympäristö ja muut markkinakävijät vaikuttavat joulumarkkinoilla ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.