University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Werbekommunikation im Wandel : Einblicke in Massenwerbung und "Webvertising" am Beispiel von WWW-Präsenzen finnischer und deutscher Unternehmen

Thumbnail
View/Open
23. Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Lehtovirta, Marja-Maria
Date
1999
Discipline
Saksan kieli ja kulttuuriGerman Language and Culture

 
Keywords
Werbung Werbesprache Kommunikation Internet World Wide Web WWW-Präsenz Webseite
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1999823918

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [23975]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Zur Umsetzung deutscher Lyrik in finnische Musik : am Beispiel Rainer Maria Rilke und Einojuhani Rautavaara 

    Nikula, Kaisu (Jyväskylän yliopisto, 2005)
    Kaisu Nikula selvitti väitöstutkimuksessaan saksalaisen runouden asemaa suomalaisessa laulumusiikissa.- Taiteellisina merkitysjärjestelminä runokieli ja musiikki ovat lähellä toisiaan, Nikula kuvaa.Nikula pohti muun muassa ...
  • Der finnische Akzent im Deutschen : Untersuchung aus der Sicht weit fortgeschrittener finnischer Deutschlerner und deutscher Muttersprachler. 

    Bolkart, Sonja (2018)
    Jokaisella ihmisellä on puheessaan oma aksentti, johon ympäristö ja puhekonteksti vaikuttavat. Vaikka aksentti olisikin ymmärrettävä, suhtaudutaan osaan aksenteista positiivisemmin kuin toisiin. Aksenttien arvottamiseen ...
  • Deutsch in mündlicher und schriftlicher Unternehmenskommunikation : Umfrage unter dem Personal deutscher Unternehmen in Finnland 

    Peura, Emilia (2018)
    Saksalaisyritykset ovat perustaneet Suomeen tytäryrityksiä ja ovatkin kolmanneksi tärkein ulkomaalainen työnantaja Suomessa (SVT 2017). Vuosina 2015 ja 2018 saksalais-suomalainen Kauppakamari tutki Suomessa toimivien ...
  • Werbekommunikation im Wandel - Modernes Marketing in deutschen und finnischen Unternehmen 

    Hahn, Martin; Ylönen, Sabine (Lang Verlag, 2001)
  • Weihnachtsmarkterlebnisse aus der Perspektive deutscher Besucher : Eine qualitative Untersuchung am Beispiel des Jenaer Weihnachtsmarktes 

    Luukkonen, Sari (2013)
    Tämä työ tutkii joulumarkkinaelämystä saksalaisen markkinakävijän näkökulmasta. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten markkinakauppiaat, markkinaympäristö ja muut markkinakävijät vaikuttavat joulumarkkinoilla ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre