Att läsa på främmande språk : en kvalitativ fallstudie
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Om beaktandet av inlärningsstilar i språkundervisning : en kvalitativ fallstudie
Vanninen, Hanna (2010) -
“I could learn more words” : involving stakeholders in defining L2 English reading constructs in diagnostic and dynamic assessment
Leontjev, Dmitri; Huhta, Ari; Koskela, Kristina (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys, 2024)There has been a growing effort to combine two L2 (second/foreign language) assessment frameworks that aim to promote student learning but have different theoretical roots – diagnostic and dynamic assessment. This paper ... -
Lukemisen linjaukset : lukutaito ja sen opetus perusopetuksen äidinkielen ja kirjallisuuden opetussuunnitelmissa
Kauppinen, Merja (Jyväskylän yliopisto, 2010) -
Development of reading fluency and metacognitive knowledge of reading strategies during reciprocal teaching : do these changes actually contribute to reading comprehension?
Juhkam, Maris; Jõgi, Anna-Liisa; Soodla, Piret; Aro, Mikko (Frontiers Media, 2023)The study examined the effect of reciprocal teaching on students’ reading comprehension, reading fluency, and metacognitive knowledge of reading strategies, especially among students with learning difficulties. The special ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.