University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

"Sait ylipuhuttua" : leipomoalan tuote-esittelijöiden arvioita viestintätaidoistaan, -tyyleistään ja -tavoistaan

Thumbnail
View/Open
9.5 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Gustafsson-Nurmi, Päivi
Date
2000
Discipline
PuheviestintäSpeech Communication

 
Keywords
viestintätaidot viestintätavat viestintätyylit viestintä asiakaspalvelu myyntiedustajat
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2000840859

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [23985]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Timantit työssään : kulta- ja kelloalan myyjien käsityksiä puheviestintäosaamisestaan asiakaspalvelutilanteissa 

    Saaristo, Outi (2007)
  • Enablers of and constraints on employees' information sharing on enterprise social media 

    Laitinen, Kaisa; Sivunen, Anu (Emerald, 2021)
    Purpose – The purpose of this study is to investigate the various enablers of and constraints on employees’ information sharing on an enterprise social media platform. It draws on two theoretical perspectives, communication ...
  • The Use of Multimodal Resources by Technical Managers and Their Peers in Meetings Using English as the Business Lingua Franca 

    Räisänen, Tiina (IEEE, 2020)
    Background: Engineers increasingly work and advance their careers in international business settings. As technical managers, they need management and technical skills when working with different stakeholders with whom they ...
  • "Ensisijaisesti neuvoin, ohjein ja kehotuksin" : järjestyksenvalvojan viestintä aggressiivisesti käyttäytyvän asiakkaan kanssa 

    Keikkala, Viivi (2016)
    Tämän maisterintutkielman tavoitteena oli kuvata ja ymmärtää, millaista kielellistä ja nonverbaalista aggressiota järjestyksenvalvojat kokevat asiakaspalvelutilanteissa, miten he siihen reagoivat ja mitä selittäviä tekijöitä ...
  • Yrityksen sisäistä viestintää kehittämään : kuvaileva tapaustutkimus yrityksen sisäisen viestinnän edellytyksistä ja kehittämistarpeista 

    Paajanen, Petra (2000)
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre