Show simple item record

dc.contributor.authorVainionpää, Tuire
dc.date.accessioned2008-01-08T08:50:32Z
dc.date.available2008-01-08T08:50:32Z
dc.date.issued2001
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:858127
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/11128
dc.format.extent64 lehteä.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.titleYksilön, kehitysympäristön ja esiopetusympäristön vaikutus esikouluikäisen lapsen yhteen- ja vähennyslaskutaitoon
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-2001858127
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaYhteiskuntatieteellinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Social Sciencesen
dc.contributor.laitosPsykologian laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Psychologyen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiainePsykologiafi
dc.contributor.oppiainePsychologyen
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi202
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record