Ei ole muuta tietä kuin itseni ymmärtämisen kautta eteneminen : tutkivan opettajan identiteetti kahden opettajan jaettuna kokemuksena
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kieli- ja kielitaitokäsitykset tutkivan opettajan kenttäpäiväkirjamerkinnöissä
Honko, Mari (Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistys, 2017)Artikkelissa tarkastellaan tutkivan opettajan kenttäpäiväkirjojen (n=19) heijastamia kieli- ja kielenoppimiskäsityksiä. Päiväkirjamerkintöjä tarkastellaan sekä itsenäisesti että suhteessa niissä kuvattuun ... -
"Minäkin olin koulukiusattu": aikuisten kokemuksia koulukiusaamisesta
Palmu, Päivi (2018)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on perehtyä koulukiusaamisilmiöön ja sitä aikanaan kokeneiden koulukiusattujen aikuisten kertomuksiin omista kokemuksistaan. Tutkimukseni kuuluu kvalitatiivisen tutkimuksen piiriin ja sen ... -
Kyläkoulunopettajien ammatillinen itsetunto ja kokemuksia työympäristöstään
Sairanen, Mikko (2001)