Ei ole muuta tietä kuin itseni ymmärtämisen kautta eteneminen : tutkivan opettajan identiteetti kahden opettajan jaettuna kokemuksena
2009:18 | 2010:34 | 2011:24 | 2012:28 | 2013:23 | 2014:24 | 2015:42 | 2016:34 | 2017:58 | 2018:33 | 2019:36 | 2020:28 | 2021:24 | 2022:39 | 2023:163 | 2024:69 | 2025:6
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Pro gradu -tutkielmat [29778]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kieli- ja kielitaitokäsitykset tutkivan opettajan kenttäpäiväkirjamerkinnöissä
Honko, Mari (Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistys, 2017)Artikkelissa tarkastellaan tutkivan opettajan kenttäpäiväkirjojen (n=19) heijastamia kieli- ja kielenoppimiskäsityksiä. Päiväkirjamerkintöjä tarkastellaan sekä itsenäisesti että suhteessa niissä kuvattuun ... -
"Minäkin olin koulukiusattu": aikuisten kokemuksia koulukiusaamisesta
Palmu, Päivi (2018)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on perehtyä koulukiusaamisilmiöön ja sitä aikanaan kokeneiden koulukiusattujen aikuisten kertomuksiin omista kokemuksistaan. Tutkimukseni kuuluu kvalitatiivisen tutkimuksen piiriin ja sen ... -
Kyläkoulunopettajien ammatillinen itsetunto ja kokemuksia työympäristöstään
Sairanen, Mikko (2001)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.