Kynnyksettömään kouluun, luokattomaan opetukseen : tapaustutkimus joustavasta alkuopetuskokeilusta
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Opettajien käsityksiä joustavasta esi- ja alkuopetuksesta
Erkkilä, Marja; Jäppinen, Riikka (2024)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää opettajien käsityksiä joustavasta esi- ja alkuopetuksesta sekä Opetus- ja kulttuuriministeriön rahoittaman joustavan esi-ja alkuopetuksen hankkeen vaikutuksista opettajien käsityksiin. ... -
Luokatonta koulun aloitusta : tapaustutkimus luokattomasta matematiikan opiskelusta
Toiviainen, Minna (1996) -
Oppilaiden ja opettajien kokemuksia joustavasta perusopetuksesta
Järvinen, Satu (2014)Järvinen, Satu. OPPILAIDEN JA OPETTAJIEN KOKEMUKSIA JOUSTAVASTA PERUSOPETUKSESTA. Erityispedagogiikan pro-gradu-tutkielma. Jyväskylän yliopiston kasvatustieteellinen laitos, 2014, 127 sivua. Julkaisematon. Tämän tutkimuksen ... -
Alkuopettajien käsityksiä leikin soveltuvuudesta musiikin opetukseen luokilla 1, 2 ja 1-2
Maaninka, Mervi; Päivärinta, Jenni (2006) -
Monikielisyys luokan rikastuttajana : etnografinen tapaustutkimus kielellisesti ja kulttuurisesti moninaisessa alkuopetuksen luokassa
Pomykal, Ronja (2021)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten monikielisyys ilmenee tavallisessa alkuopetuksen luokassa, jossa lähes puolet luokan oppilaista on kaksi- tai monikielisiä. Pääpaino tutkimuksessa oli oppilaiden kokemuksissa, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.