dc.contributor.author | Alanen, Anniina | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T08:42:53Z | |
dc.date.available | 2008-01-08T08:42:53Z | |
dc.date.issued | 2000 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:833266 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10435 | |
dc.format.extent | 93 lehteä. | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | In Copyright | en |
dc.subject.other | taidekasvatus | |
dc.subject.other | kuvataide | |
dc.subject.other | kokemuksellinen oppiminen | |
dc.subject.other | merkitys | |
dc.subject.other | reflektio | |
dc.subject.other | dialogi | |
dc.title | Reflektiivinen taidekuvan tarkastelu fenomenologisessa viitekehyksessä : teoreettinen näkökulma taidekuvan tarkasteluprosessin kehittämiseen peruskoulun kuvataiteen opetuksessa | |
dc.type | master thesis | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-2000833266 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.laitos | Opettajankoulutuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Teacher Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Luokanopettajakoulutus | fi |
dc.contributor.oppiaine | Teacher Education | en |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 103 | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.type.okm | G2 | |