University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Käymme yhdessä ain' - vai käymmekö? : luokanopettajien käsityksiä yhteistyöstä

Thumbnail
View/Open
11. Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Raivio, Riitta |
Taskinen, Erja
Date
2000
Discipline
LuokanopettajakoulutusTeacher Education

 
Keywords
luokanopettajien yhteistyö yhteistyön kehittäminen eläytymismenetelmä
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2000855069

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [24518]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Yhteistyön monet kasvot : alakoulun opettajien kokemuksia ja käsityksiä opettajien välisestä yhteistyöstä 

    Haikonen, Ritva-Liisa; Pohjolainen, Tarja (2007)
  • "Se on se tahto tehä yhdessä sitä hommaa" : esiopettajien ja luokanopettajien käsityksiä asiantuntijuudesta ja yhteistyöstä koulusiirtymässä 

    Kolehmainen, Jasmina; Pietiläinen, Jenni (2016)
    Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää esiopettajien ja luokanopettajien käsityksiä omasta ja toistensa asiantuntijuudesta ja yhteistyöstä koulusiirtymässä. Lisäksi tässä tutkimuksessa tarkasteltiin, mitkä asiat ...
  • Lääkäriopiskelijoiden käsityksiä sosiaalityön asiantuntijuudesta ja yhteistyöstä : kontekstina perusterveydenhuollon osastotyö 

    Saarinen, Saini (2021)
    Pro gradu -tutkielmassa tarkastellaan käytännön kentällä työskennelleiden tai harjoittelussa olleiden lääkäriopiskelijoiden käsityksiä sosiaalityön asiantuntijuudesta ja yhteistyöstä sosiaalityöntekijän kanssa perusterve ...
  • Tarinat opettajien tiimityön peileinä : luokanopettajien käsityksiä yhteistyön merkityksestä ja mahdollisuudesta koulun muutosprosessissa 

    Pernu, Aila (2006)
  • Esi- ja alkuopetus yhdessä vai erikseen : luokanopettajien ja lastentarhanopettajien käsityksiä alkuluokasta 

    Tommola, Tia (2014)
    Tutkielma on laadullinen ja tutkimusotteeltaan fenomenografinen. Etsin tässä tutkimuksessa vastausta kysymykseen tulisiko esi- ja alkuopetus järjestää yhdessä vai erikseen? Keskeisenä tarkastelun kohteena on Hollolan kunnan ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre