"Tärkeintä kasvin kasvamiselle on, että se kastuu" : 2., 4. ja 6. -luokkalaisten käsityksiä kasvien kasvamisesta ja ravitsemuksesta
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Ehkä se on tärkeintä, että kuitenkin ollaan läsnä, nähdään ne oppilaat ja kohdataan heidät" : luokanopettajien käsityksiä 5.-6.-luokkalaisten oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta.
Andtfolk, Susanna (2022)Tässä kasvatustieteen pro gradu -tutkielmassa tarkasteltiin luokanopettajien käsityksiä oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää luokanopettajien käsityksiä 5.-6.-luokkaisten ... -
Peruskoulun 8-luokkalaisten ymmärrys yhteyttämisestä ja opetuksen vaikutus ymmärrykseen
Mörsky, Virve; Pajunen, Maija (2010)Peruskoulun kahdeksasluokkalaisten ymmärrystä yhteyttämisestä ja opetuksen vaikutusta ymmärrykseen tutkittiin konstruktivistiseen oppimiskäsitykseen pohjautuen. Tutkimuskysymyksiä olivat: miten kahdeksasluokkalaiset ... -
Evaluation of a Chemistry Concept Inventory for general chemistry students at Finnish university
Kiviniemi, Tiina; Nuora, Piia (University of Oslo Library, 2020)A chemistry concept inventory (Chemical Concept Inventory 3.0/CCI 3.0), previously developed for use in Norwegian universities, was tested and evaluated for use in a Finnish university setting. The test, designed to evaluate ... -
Fysiikkaa liikkuen : 7-luokkalaisten oppilaiden ja opettajien kokemuksia kehollisesta opetuksesta fysiikassa
Moilanen, Hannu; Äyrämö, Sami; Kankaanranta, Marja (Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto, 2019)Nuorten liikkumattomuus ja poikien motivaation hiipuminen luonnontieteitä kohtaan ovat nousseet esille viimeaikaisissa kansallisissa kyselyissä. Uusi perusopetuksen opetussuunnitelma ja Liikkuva koulu-ohjelma pyrkivätkin ...