University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Montessorimenetelmän tarkastelua tavallisessa peruskoululuokassa : yksi tapa etsiä opettajuutta ja mallia erilaiselle opetukselle

Thumbnail
View/Open
5.3 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Koponen, Soili
Date
2002
Discipline
LuokanopettajakoulutusTeacher Education

 
Keywords
oppilaslähtöisyys opettajuus koulu oppilaat Montessori-pedagogiikka
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002893287

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [23973]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Uutta opettajuutta etsimässä : opettajien kokemuksia "uuden opin polulla" 

    Kemppainen, Merja (2017)
  • Suomen CDG-mallia kehittämässä : oppilaiden kokemukset oppijakeskeisestä liikunnanopetusinterventiosta 

    Hytönen, Henri; Rautio, Lasse (2015)
    Tässä tutkimuksessa tarkoituksenamme oli selvittää, eroavatko oppilaslähtöiseen liikunnanopetusinterventioon osallistuneiden alakoulun oppilaiden kokemukset koetusta autonomiasta, sekä liikuntaa opettavan luokanopettaj ...
  • Vieraskielinen leiri muokkaa opettajuutta : lastenleirit Paanajärvellä 1995-2005 

    Pieskä, Helena (2006)
  • Luokanopettajien ja 5.-6. -luokkalaisten oppilaiden kokemuksia oppilaslähtöisyyden toteutumisesta 

    Rauhala , Veera; Uusitalo, Annika (2019)
    Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää luokanopettajien ja 5.–6.-luokkalaisten oppilaiden kokemuksia oppilaslähtöisyyden toteutumisesta koulussa. Tutkimuksen ensimmäinen tehtävä oli selvittää sitä, miten luokanopettajat ...
  • Miten opettaja rakentaa pedagogisen auktoriteetin? Otteita opettajan arjesta 

    Harjunen, Elina (2002)
    Laadullisen tutkimuksen päätavoitteena oli pureutua siihen, miten opettaja ymmärtää ja rakentaa pedagogisen auktoriteettinsa koulun arjessa. Koska auktoriteettisuhde ei todennu ajatuksissa, puheessa ja kuvitelmissa, tutkin ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre