Pienten lasten koulun haasteet : kohti uuden esi- ja alkuopetustoiminnan muotoa
Tekijät
Päivämäärä
2007Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Lastentarhanopettajaopiskelijoiden kokemuksia erilaisista pedagogisista lähestymistavoista koulutuksen sisällöissä
Sinikallio, Laura; Valtanen, Iida (2014)Varhaiskasvatussuunnitelman perusteissa (2005) erilaiset pedagogiset lähestymistavat on nostettu omaksi luvukseen. Varhaiskasvatuksen ammattilaisilta voidaan siis odottaa aiheen tuntemusta. Tässä tutkimuksessa selvitettiin ... -
" Se on sellaista tasapainoilua" : Kalevalan koulun opettajien käsityksiä vuosiluokkiin sitomatomasta esi- ja alkuopetuksesta.
Tegelman, Tuuli (2018)Tutkimuksen tehtävänä on selvittää opettajien käsityksiä vuosiluokkiin sitomatonta opetusta tukevan toimintamallin pedagogiikasta. Tutkimuksen kohteena on Kuopiossa toteutetun vuosiluokkiin sitomatonta opetusta tukevan ... -
Toiminnallinen opetus alkuopetuksessa : vertailu Freinet-koulun ja tavallisen peruskoulun välillä
Kaarlela, Salla; Kalima, Henna (2015)Kaarlela, S. & Kalima, H. 2015. Toiminnallinen opetus alkuopetuksessa – vertailu Frei-net-koulun ja tavallisen peruskoulun välillä. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslai-tos. Kasvatustieteiden pro gradu –tutkielma, ... -
Oppimisen ja opettamisen kokemuksia vuosiluokkiin sitomattomassa esi- ja alkuopetuksessa
Raitila, Anna-Maija; Lassila, Johanna (2013)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.