dc.contributor.author | Maasilta, Helena | |
dc.date.accessioned | 2008-01-08T08:39:45Z | |
dc.date.available | 2008-01-08T08:39:45Z | |
dc.date.issued | 2001 | |
dc.identifier.other | oai:jykdok.linneanet.fi:878144 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10192 | |
dc.format.extent | 96 lehteä. | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.rights | In Copyright | en |
dc.subject.other | Allport, Gordon W | |
dc.subject.other | Borban itsetunnon malli | |
dc.title | Kypsä persoonallisuusko opettajan tärkein työväline? : kokemuksen ääni | |
dc.type | master thesis | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-2001878144 | |
dc.type.dcmitype | Text | en |
dc.type.ontasot | Pro gradu -tutkielma | fi |
dc.type.ontasot | Master’s thesis | en |
dc.contributor.tiedekunta | Kasvatustieteiden tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Education | en |
dc.contributor.laitos | Opettajankoulutuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Department of Teacher Education | en |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.oppiaine | Luokanopettajakoulutus | fi |
dc.contributor.oppiaine | Teacher Education | en |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_bdcc | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | masterThesis | |
dc.contributor.oppiainekoodi | 103 | |
dc.subject.yso | persoonallisuus | |
dc.subject.yso | itsetunto | |
dc.subject.yso | realismi | |
dc.subject.yso | empatia | |
dc.subject.yso | sosiaaliset taidot | |
dc.subject.yso | arvot | |
dc.subject.yso | asenteet | |
dc.subject.yso | minäkuva | |
dc.format.content | fulltext | |
dc.rights.url | https://rightsstatements.org/page/InC/1.0/ | |
dc.type.okm | G2 | |