Näkymätöntä musiikkia? : mainoselokuvan auditiiviset viestit
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Musiikin vaikutukset nuorten kokemuksiin televisiomainosten sukupuolittuneisuudesta
Sirén, Milla (2015)Tässä maisterintutkielmassa kiinnostuksen kohteina olivat mainosmusiikin herättämät feminiinisyyden ja maskuliinisuuden merkitykset televisiomainosten yhteydessä. Mainonta ja mainosmusiikki ovat vahvasti läsnä ... -
Sopivaa musiikkia vai suosikkimusiikkia? : musiikin ja mainoksen yhteensopiviksi kokemisen sekä musiikista pitämisen rooli televisiomainoksen musiikin arvioimisessa
Sirén, Milla (2013)Kuluttajan suhtautuminen mainosmusiikkiin rakentuu monimutkaisessa prosessissa, jossa on mukana useita muuttujia. Tutkimus käsittelee erityisesti kahta suhtautumisen osatekijää, musiikin ja mainoksen yhteensopiviksi kokemista ... -
Musiikki televisiomainosten naisrepresentaatioiden muokkaajana
Kuukka, Saara (2012)Tutkimuksessa tarkasteltiin mainosmusiikkia ajankohtaisten televisiomainosten naisrepresentaatioiden muokkaajana. Tavoitteena oli kartoittaa vähän tutkittua arkipäiväistä ilmiötä ja tuoda esiin uutta tietoa musiikin ja ... -
Reproduktiiviset viestit ja niiden muutokset suomenkielisten kappaleiden sanoituksissa
Kultalahti, Jenna (2019)Tässä työssä tarkasteltiin erilaisia reproduktiivisia, eli romantiikkaan ja parisuhteisiin viittaavia sanallisia viestejä suomenkielisen modernin populaarimusiikin sanoituksissa. Lisäksi tarkasteltiin, millä tavoin kyseiset ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.