Musiikkifestivaalit yritysten sponsoroinnissa
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yhdistävänä tekijänä rakkaus musiikkiin : musiikkifestivaalien järjestäjien kokemuksia asiakassuhteista tapahtuman markkinoinnissa
Perämäki, Kristiina (2018)Tutkimuksessa tarkasteltiin musiikkifestivaalien järjestäjien ja heidän asiakkaidensa välisiä suhteita markkinoinnin näkökulmasta. Tarkastelun kohteena oli neljä suomalaista, musiikkigenreltään erityylistä, musiikkifestivaalia. ... -
Asiakaskokemuksen muodostuminen festivaaliympäristössä
Janhunen, Laura (2021)Tässä pro gradu- tutkielmassa perehdytään siihen, kuinka asiakaskokemus muodostuu festivaaliympäristössä y-sukupolven näkökulmasta. Tutkielman tavoitteena on selvittää, kuinka asiakaskokemus muodostuu ja mitkä tekijät ... -
Yleisöt musiikkifestivaalin toiminnassa : Kaustinen Folk Music Festivalin, Kuhmon Kamarimusiikin, Pori Jazzin ja Ruisrockin yleisöt, yleisöjen odotukset ja niihin vastaaminen festivaalijärjestäjien näkökulmasta
Grönroos, Tuuli-Maria (2011)Tutkielmassa tarkasteltiin, millaisia ovat musiikkifestivaalien järjestäjien käsitykset yleisöistä sekä erilaisista yleisön ja osin yhteiskunnankin odotuksista festivaalia kohtaan: millaiseksi festivaalitoimijat yleisön ... -
Musiikkifestivaalit oppivina organisaatioina : tutkimuskohteina Savonlinnan Oopperajuhlat ja Haapavesi Folk Music Festival
Ylikauma, Minna (2012)Tutkimuksessa tarkastellaan kahden suomalaisen musiikkifestivaalin, Savonlinnan Oopperajuhlien ja Haapavesi Fok Music Festivalin, kohtaamia haasteita 2000-luvulla sekä sitä, miten haasteisiin on reagoitu ja toimintaa sitä ... -
Imatra Big Band Festivalin epäsuorat taloudelliset vaikutukset ja festivaaliyleisön musiikilliset mieltymykset kesällä 2010
Luoma, Hanna (2011)Tutkimuksessa tarkastellaan Imatra Big Band Festival -musiikkifestivaalin epäsuoria taloudellisia vaikutuksia sekä festivaaliyleisön musiikillisia mieltymyksiä kesällä 2010. Tutkimuksen tavoitteena on selvittää festivaaliyleisön ...