"Sinfonisesti Teidän ..." : Lahden kaupunginorkesterin identiteetti ja markkinointi syyskautena 1995
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Lahden kaupunginorkesterin graafinen ilme cd-levykansi- ja julistesuunnittelussa
Hyvärinen, Carita (1998) -
Digitaalisen markkinointiviestinnän ammattilaisten osaaminen : laadullinen tutkimus
Kilkki, Ruut (2018)Tämän pro gradu –tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, minkälaista osaamista digitaalisen markkinointiviestinnän ammattilaiset tarvitsevat. Digitaalinen markkinointi on yleistynyt vauhdilla ja ottanut paikkansa perinteisen ... -
Perceptions of content marketing : case study on Finnish companies
Hänninen, Heli (2015)The discipline of marketing has gone through some major changes over the past couple of decades. The power is moving away from companies to consumers, who are playing a more significant role than ever before. Furthermore, ... -
Sisältömarkkinoinnin johtaminen eräässä rakennusalan yrityksessä
Latvanen, Samuel (2021)Sisältömarkkinoinnista on tullut merkittävä osa modernia markkinointia, jossa luodaan arvoa tuovia sisältöjä organisaatioiden kohderyhmille. Aikaisemmin sisältömarkkinointi on ollut Suomessa melko tuntematon käsite, mutta ... -
The Authenticity of Micro-influencers Producing Paid Content for Social Media in Viet Nam
Pham, Phuong Anh (2023)Recently, influencer marketing is not only welcomed by brands, but the topic also attracts scholars’ attention. With the rise of e-commerce, social media and influencer marketing in Viet Nam, many brands can easily reach ...