Brandin arvo ja tunnettuus : Hackman Metos Oy myymälälaitemarkkinoilla
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Cultural impact on international branding : a case of marketing Finnish mobile phones in China
Li, Zhenyi (University of Jyväskylä, 2001)Hundreds of Finnish brands have been launched in China. How do the Chinese perceive these brands and think about the brand names in Chinese? Will the Chinese associate the images with Finland? And what is Finland in Chinese ... -
“Wild crafted, sustainable, Nordic beauty” : Lumene’s brand identity construction on the brand’s international website
Nurmi, Sonja (2021)Vuonna 2016 suomalainen kosmetiikkabrändi Lumene kävi läpi laajan uudelleenbrändäyksen, jonka johdosta niin brändin ulkonäkö ja tuotteet kuin identiteettikin uudistuivat. Lumene oli säilynyt lähes ennallaan useamman ... -
Customer-Brand Relationships in the Context of Digital Brands
Paananen, Tiina; Frank, Lauri; Kemppainen, Tiina (University of Maribor, 2022)This qualitative study investigates customer-brand relationships between customers and digital brands. This study aims to describe different digital brand relationship types, and their manifestations among young adult ... -
Sosiaalisen median rooli kuluttajan ja brändin välisessä suhteessa
Brandstack, Taina (2020)Sosiaalinen media on muokannut kuluttajan ja brändin välistä vuorovaikutusta. Sosiaalisella medialla on nykyään merkittävä rooli brändien markkinoinnissa, ja kuluttajilla on mahdollisuus seurata brändejä sosiaalisen median ... -
Brändin ja kuluttajan välinen suhde digitaalisissa kuluttajapalveluissa
Paananen, Tiina (2021)Kuluttajien brändikäsityksissä on tapahtunut muutos pitkällä aikavälillä. Brändi ei ole ainoastaan väri tai symboli, vaan kuluttajan ja brändin välille on tutkimuksissa havaittu voivan syntyä ihmisten välistä suhdetta ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.