Hinnoittelun vaikutukset hyöty- ja peliohjelmistojen diffuusioon
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Maksu käytön mukaan -hinnoittelustrategia SaaS-palveluissa : kilpailullinen näkökulma
Rissanen, Markku (2012)Tässä tutkielmassa esitetään kilpailullinen malli maksu käytön mukaan -hinnoittelustrategialle SaaS-palvelujen kilpailuympäristössä. Kilpailuympäristö koostuu asiakkaista, kumppaneista, kilpailijoista sekä vaihtoehtoisista ... -
Mobiilimaksamisen omaksuminen maksun vastaanottajan näkökulmasta
Kivi, Mikaela (2019)Perinteinen käteismaksaminen on saanut viime vuosina rinnalleen uudeksi haastajaksi mobiilimaksamisen. Tästä uudesta maksumenetelmästä on ennustettu tulevaisuudessa jopa koko käteismaksamisen korvaajaa. Mobiilimaksamisen ... -
Muutosta tukevan organisaation vaikutus digitaalisten innovaatioiden diffuusioon mikroyrityksissä
Räisänen, Jaana (2018)Digitalisaatio tuo yrityksille hyötyjä, mutta sen tehokas hyödyntäminen vaatii digitaalisten innovaatioiden omaksumista ja leviämistä. Tässä tutkimuksessa on tarkasteltu, millä tavoin muutosta tukeva organisaatio voi ... -
Sähköautojen diffuusio Suomessa
Kröger, Samuel (2021)Liikenteen kasvihuonekaasupäästöjä pyritään vähentämään Suomessa ja muualla maailmassa. Polttomoottoriautoja vähäpäästöisemmät sähköautot tarjoavat mahdollisuuden päästövähennystavoitteiden saavuttamiseksi. Suomessa on ... -
Innovaation omaksuminen sähköisessä näköislehdessä : haastattelututkimus paikallislehtiympäristössä
Summanen, Antti (2014)Mediatoimiala on ollut nopean muutoksen kohteena vuosituhannen vaihteesta alkaen. Sähköisten medioiden myötä uusia innovaatioita syntyy ja kuolee nopeasti. Tässä tutkimuksessa tutkittiin sähköisen näköislehden omaksumista ...