Työvoimaneuvojien näkemykset laadukkaasta palvelusta ja asiakaspalveluun liittyvä koettu koulutustarve Jyväskylän työvoimatoimistossa
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
ATK-palveluiden laatu : case: Jyväskylän yliopiston atk-keskus
Pietiläinen, Virpi (2008) -
Nuorten miesten kokemuksia palvelusta ja osallisuudesta aikuissosiaalityössä
Juvonen, Tuila (2016)Tutkielman tehtävänä on selvittää, millaisia kokemuksia aikuissosiaalityön nuorilla miesasiakkailla on aikuissosiaalityön palvelusta ja osallisuudesta. Empiiriinen aineisto hankittiin teemahaastattelemalla 5 aikuissosiaalityön ... -
Adoption jälkipalvelu : adoptoitujen mielikuvia termistä ja tietoisuus palvelusta
Polo, Riikka (2024)Tutkimuksessa tarkastellaan adoption jälkipalvelu -termiä ja adoptoitujen tietoisuutta palvelusta. Tutkimuksen taustalla rinnastettiin neuvonnan ja ohjauksen suhdetta adoption jälkipalvelussa tuoden esiin palvelun ... -
Kielteiseen asiakaspalautteeseen liittyvä keskustelu lentoyhtiön Facebook-sivulla
Kiljunen, Jenna (2017)Tässä maisterintutkielmassa tarkasteltiin sosiaalisessa mediassa esiintyviä asiakkaiden ja yrityksen välisiä julkisia keskusteluita eli valitustilanteita, jotka saivat alkunsa asiakkaiden julkisesti esittämistä ... -
Ohjauksen tila työvoimatoimistoissa : koulutettujen maahanmuuttajien ohjaus SPECIMA-koulutuksessa
Leino, Elina (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2007)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.