"Hyvin tehty, vaari!"
Matikainen, J. (2018, 15.2.2018). "Hyvin tehty, vaari!". What the Hela?. https://www.jyu.fi/hytk/fi/laitokset/hela/ajankohtaista/blogi/201chyvin-tehty-vaari-201d
Published in
What the Hela?Authors
Date
2018Copyright
© Matikainen & Historian ja etnologian laitos, Jyväskylän yliopisto, 2018.
Publisher
Historian ja etnologian laitos, Jyväskylän yliopistoKeywords
Original source
https://www.jyu.fi/hytk/fi/laitokset/hela/ajankohtaista/blogi/201chyvin-tehty-vaari-201dPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27905988
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
The Patras blended strategy model for deep and meaningful learning in quality life-long distance education
Mystakidis, Stylianos; Berki, Eleni; Valtanen, Juri (Academic conferences international, 2019)Life‑long learning is currently being embraced as a central process that could disrupt traditional educational paths. Apparently, the (ideal) type of learning often promoted is deep and meaningful learning, though it is ... -
Zero-Achievers Non-Progressing Studies in Finnish Open University : Three Preventive Factors
Maunula, Minna; Maunumäki, Minna; Anttonen, Sanna (Sciencedomain International, 2021)Current education policy responds to changes and needs in working life by guiding individuals at different stages of working careers to develop their skills in the spirit of lifelong learning. More and more are applying ... -
Työelämään kielitaitoisina ja itseohjautuvina : englannin monimuoto-opetuksen tarkastelua ammattikorkeakoulussa
Siekkinen, Hellä (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2019)Tarkastelen tässä väitöskirjaani (Siekkinen 2017) pohjautuvassa artikkelissa monimuoto-opetuksen käyttöä Jyväskylän ammattikorkeakoulun englannin opetuksessa ja sen mahdollista vaikutusta opiskelijoiden itseohjautuvuuteen ... -
Tutkimuksia ammatillisesta koulutuksesta ja inhimillisestä pääomasta yli elinkaaren
Ollikainen, Jani-Petteri (Edistyksellinen tiedeliitto, 2022) -
Design guidelines for flexible and scalable SLPs
Maina, Marcelo Fabián; Guàrdia, Lourdes; Albert, Sandrine; Antonaci, Alessandra; Uotinen, Virpi; Altınpulluk, Hakan; Karolina, Grodeka; Chrząszcz, Agnieszka; Dunn, Clare (European Association of Distance Teaching Universities, 2020)The project “European Short Learning Programmes” (E-SLP) aims at developing networked Short Learning Programmes, which answer societal needs and provide flexibility to learners. Within the project SLPs are understood as ...