Koululiikunnan pedagogiset ulottuvuudet -mittarin validiteetin ja reliabiliteetin tarkastelu konfirmatoristen faktorimallien avulla
Published in
Studies in sport, physical education and healthAuthors
Date
2013Discipline
LiikuntapedagogiikkaPublisher
University of JyväskyläISBN
978-951-39-5431-4ISSN Search the Publication Forum
0356-1070Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Väitöskirjat [3435]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
OSTRC-H (fin) terveyskyselyn kulttuurinen sopeutuminen sekä validiteetin ja reliabiliteetin testaaminen
Virta, Ville (2019)Ennen OSTRC-H terveyskyselyä vammamonitorointi on perustunut pääosin ajan menettämisen rekisteröimiseen. OSTRC-H terveyskysely mittaa ajan menettämisen lisäksi terveysongelman oireiden vakavuusastetta. Vammamonitorointi ... -
Validity and reliability of the motivation for physical activity (RM4-FM) questionnaire
Uimonen, Mikko; Repo, Jussi P.; Grönroos, Kiira; Häkkinen, Arja; Walker, Simon (Korean Society of Exercise Rehabilitation, 2021)There is a lack of validated instruments measuring motivation for physical activity (RM4-FM) in the Finnish language. The study examined the translated RM4-FM instrument’s psychometric properties in a sample of healthy, ... -
”Ei tarvii kellekkään tytölle näyttää että osaa” : nuorten aikuisten kokemuksia ja oletuksia yläkoulun koululiikunnan seka- ja erillisopetuksesta
Tamminen, Aino (2018)Tutkielmani tarkoituksena oli selvittää seka- ja erillisopetuksen myönteisiä sekä kielteisiä puolia yläkoulun liikunnanopetuksessa. Tutkin sekä omakohtaisesti koettuja että oletettuja kokemuksia. Haastattelin kolme ... -
Sekaryhmät vai erillisryhmät? : yläkoululaisten toiveita koululiikunnan ryhmäjaoista
Nieminen, Aleksi (2020)Koululiikunnassa on Suomessa käytössä pääasiassa kahdenlaisia opetusryhmiä: sukupuolen mukaan jaettuja erillisryhmiä sekä sekaryhmiä. Aikaisemmin yläkouluissa erillisryhmät on määrätty käytettäväksi, mutta nykyään opetusryhmien ...