Auditiivisen ja kielellisen harjoittelun vaikutus kolmannella luokalla olevien heikkojen lukijoiden lukutaitoon

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Oksanen, Annamaija
dc.date.accessioned 2012-08-28T09:23:43Z
dc.date.available 2012-08-28T09:23:43Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.isbn 978-951-39-4813-9
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4813-9 en
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/38408
dc.format.extent 1 verkkojulkaisu (133, 16 s.).
dc.language.iso fin
dc.publisher Jyväskylän yliopisto
dc.relation.ispartofseries Jyväskylä studies in education, psychology and social research;0075-4625 ;443.
dc.subject.other lukusujuvuus
dc.subject.other dyslexia
dc.subject.other familial risk
dc.subject.other phonological awareness
dc.subject.other intervention
dc.subject.other reading speed and accuracy
dc.subject.other auditory processing
dc.subject.other grapheme-phoneme correspondence
dc.subject.other decoding
dc.subject.other learning game
dc.subject.other longitudinal study
dc.title Auditiivisen ja kielellisen harjoittelun vaikutus kolmannella luokalla olevien heikkojen lukijoiden lukutaitoon
dc.type Diss. fi
dc.identifier.urn URN:ISBN:978-951-39-4813-9
dc.subject.ysa lukutaito
dc.subject.ysa dysleksia
dc.subject.ysa lukihäiriöt
dc.subject.ysa perinnöllinen alttius
dc.subject.ysa fonologinen tietoisuus
dc.subject.ysa oppimispelit
dc.subject.ysa harjoittelu
dc.subject.kota 515
dc.subject.kota 516
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Väitöskirja fi
dc.type.ontasot Doctoral dissertation en
dc.contributor.tiedekunta Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta fi
dc.contributor.tiedekunta Faculty of Social Sciences en
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi
dc.subject.method Pitkittäistutkimus

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record