Pedagogista rajankäyntiä koulussa : inkluusioreitit ja yhdessä oppimisen edellytykset

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Mikola, Marjatta
dc.date.accessioned 2011-06-14T08:54:55Z
dc.date.available 2011-06-14T08:54:55Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.isbn 978-951-39-4348-6
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4348-6 en
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/27167
dc.format.extent 304 s.
dc.language.iso fin
dc.publisher Jyväskylän yliopisto
dc.relation.ispartofseries Jyväskylä studies in education, psychology and social research;0075-4625 ;412.
dc.relation.isversionof ISBN 978-951-39-4309-7
dc.title Pedagogista rajankäyntiä koulussa : inkluusioreitit ja yhdessä oppimisen edellytykset
dc.type Diss. fi
dc.identifier.urn URN:ISBN:978-951-39-4348-6
dc.subject.ysa peruskoulun ala-aste
dc.subject.ysa alakoulu
dc.subject.ysa oppimisympäristö
dc.subject.ysa erilaiset oppijat
dc.subject.ysa inkluusio
dc.subject.ysa yhteistoiminnallisuus
dc.subject.ysa yhteisöllisyys
dc.subject.ysa yhteistoiminnallinen oppiminen
dc.subject.ysa pedagogiikka
dc.subject.ysa erityispedagogiikka
dc.subject.kota 516
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Väitöskirja fi
dc.type.ontasot Doctoral dissertation en
dc.contributor.tiedekunta Kasvatustieteiden tiedekunta fi
dc.contributor.tiedekunta Faculty of Education en
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi
dc.subject.method Etnografinen tutkimus

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record