EU-policy om livslångt lärande i yrkeshögskolors svenskundervisning ur lärares synvinkel
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Elinikäisen ohjauksen toimintapolitiikka : eurooppalaisia lähtökohtia kansalliselle kehittämistyölle
Watts, Anthony G.; Vehviläinen, Sirpa; Ruusuvirta, Outi; Halmiala, Marjo; Vuorinen, Raimo (Jyväskylän yliopisto, koulutuksen tutkimuslaitos, 2013) -
European lifelong guidance policies : progress report 2011-12 : a report on the work of the European Lifelong Guidance Policy Network 2011-12
Vuorinen, Raimo; Watts, Anthony G. (University of Jyväskylä, 2012) -
Omvänt klassrum och lärände i gymnasieundervisningen i svenska som andra inhemska språket
Pola, Päivi (2019)Suomalaisissa lukioissa otettiin käyttöön elokuussa 2018 uusi opetussuunnitelma, joka painottaa opiskelijalähtöistä opetusta, sekä opiskelijan aktiivista, tavoitteellista ja itseohjautuvaa toimintaa. Erilaiset opetusmenetelmät ... -
Työelämään kielitaitoisina ja itseohjautuvina : englannin monimuoto-opetuksen tarkastelua ammattikorkeakoulussa
Siekkinen, Hellä (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2019)Tarkastelen tässä väitöskirjaani (Siekkinen 2017) pohjautuvassa artikkelissa monimuoto-opetuksen käyttöä Jyväskylän ammattikorkeakoulun englannin opetuksessa ja sen mahdollista vaikutusta opiskelijoiden itseohjautuvuuteen ... -
Informellt lärande av svenska och engelska : lärarnas perspektiv
Halonen, Noomi (2019)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää opettajien näkökulmia ruotsin ja englannin informaaliin oppimiseen. Tutkimuksen avulla pyrin vastaamaan seuraaviin kysymyksiin: 1. Mitä käsityksiä opettajilla on informaalista ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.