dc.contributor.author |
Jalasaho, Riikka |
|
dc.contributor.author |
Virman, Riikka |
|
dc.date.accessioned |
2009-08-05T05:25:18Z |
|
dc.date.available |
2009-08-05T05:25:18Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.other |
oai:jykdok.linneanet.fi:1088363 |
|
dc.identifier.uri |
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-200906091704 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/21084 |
|
dc.format.extent |
52 sivua |
|
dc.language.iso |
fin |
|
dc.rights |
This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited. |
en |
dc.rights |
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. |
fi |
dc.rights |
openAccess |
fi |
dc.title |
Vanhemman ja opettajan välinen luottamus sekä opettajuustyylin merkitys kasvatuskumppanuuden rakentumiselle |
|
dc.type |
Book |
en |
dc.identifier.urn |
URN:NBN:fi:jyu-200906091704 |
|
dc.subject.ysa |
koti |
|
dc.subject.ysa |
koulu |
|
dc.subject.ysa |
yhteistyö |
|
dc.subject.ysa |
kasvatuskumppanuus |
|
dc.subject.ysa |
vanhemmat |
|
dc.subject.ysa |
opettajat |
|
dc.subject.ysa |
luottamus |
|
dc.subject.ysa |
ohjauskeinot |
|
dc.subject.ysa |
käytäntö |
|
dc.subject.ysa |
opettajuus |
|
dc.type.dcmitype |
Text |
en |
dc.type.ontasot |
Pro gradu |
fi |
dc.type.ontasot |
Master’s thesis |
en |
dc.contributor.tiedekunta |
kasvatustieteiden tiedekunta |
fi |
dc.contributor.tiedekunta |
Faculty of Education |
en |
dc.contributor.laitos |
opettajankoulutuslaitos |
fi |
dc.contributor.laitos |
Department of Teacher Education |
en |
dc.contributor.yliopisto |
University of Jyväskylä |
en |
dc.contributor.yliopisto |
Jyväskylän yliopisto |
fi |
dc.contributor.oppiaine |
luokanopettajakoulutus |
fi |
dc.contributor.oppiaine |
Teacher Education |
en |