dc.contributor.author |
Kauhanen, Minna |
|
dc.date.accessioned |
2008-05-21T12:00:55Z |
|
dc.date.available |
2008-05-21T12:00:55Z |
|
dc.date.issued |
2001 |
|
dc.identifier.other |
oai:jykdok.linneanet.fi:872871 |
|
dc.identifier.uri |
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2001872871 |
en |
dc.identifier.uri |
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2001872871 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/18158 |
|
dc.format.extent |
89 lehteä. |
|
dc.language.iso |
fin |
|
dc.rights |
This publication is copyrighted. You may download, display and
print it for Your own personal use. Commercial use is
prohibited. |
en |
dc.rights |
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. |
fi |
dc.rights |
openAccess |
fi |
dc.title |
"Olemme erilaisia, osaamme eri asioita" : lastentarhanopettajien käsityksiä päiväkodin tiimityön edellytyksistä ja yhteydet tiimin oppimiseen |
|
dc.type |
Book |
en |
dc.identifier.urn |
URN:NBN:fi:jyu-2001872871 |
|
dc.subject.ysa |
tiimityö |
|
dc.subject.ysa |
tiimit |
|
dc.subject.ysa |
reflektiivisyys |
|
dc.subject.ysa |
kehitys |
|
dc.subject.ysa |
oppiminen |
|
dc.type.dcmitype |
Text |
en |
dc.type.ontasot |
Pro gradu |
fi |
dc.type.ontasot |
Master's thesis |
en |
dc.contributor.tiedekunta |
kasvatustieteiden tiedekunta |
fi |
dc.contributor.tiedekunta |
Faculty of Education |
en |
dc.contributor.laitos |
kasvatustieteiden laitos |
fi |
dc.contributor.laitos |
Department of Education |
en |
dc.contributor.yliopisto |
University of Jyväskylä |
en |
dc.contributor.yliopisto |
Jyväskylän yliopisto |
fi |
dc.contributor.oppiaine |
varhaiskasvatus |
fi |
dc.contributor.oppiaine |
Early Childhood Education |
en |