Asiakastyytyväisyys uusmediateollisuudessa : Case Yomi Media Oy

DSpace/Manakin Repository

Show simple item record

dc.contributor.author Turpeinen, Jari
dc.date.accessioned 2008-05-21T08:15:13Z
dc.date.available 2008-05-21T08:15:13Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1998793396 en
dc.identifier.uri http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1998793396
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/18117
dc.format.extent 112 lehteä.
dc.language.iso fin
dc.rights This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. en
dc.rights Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. fi
dc.subject.other asiakastyytyväisyys
dc.subject.other asiakassuhde
dc.subject.other laatu
dc.subject.other tietojärjestelmät
dc.subject.other Internet-teknologiat
dc.title Asiakastyytyväisyys uusmediateollisuudessa : Case Yomi Media Oy
dc.type Book en
dc.identifier.urn URN:NBN:fi:jyu-1998793396
dc.type.dcmitype Text en
dc.type.ontasot Pro gradu fi
dc.type.ontasot Master’s thesis en
dc.contributor.tiedekunta Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu fi
dc.contributor.tiedekunta Jyväskylä University School of Business and Economics en
dc.contributor.yliopisto University of Jyväskylä en
dc.contributor.yliopisto Jyväskylän yliopisto fi

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record