Asiakastyytyväisyys uusmediateollisuudessa : Case Yomi Media Oy
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Uudet teknologiat lentokentillä ja niiden suhde asiakastyytyväisyyteen
Korppi, Saara (2021)Globalisaation ja teknologian kehityksen myötä lentokenttien suunnittelu on muuttunut entistä teknologisemmaksi ja asiakaskeskeisemmäksi. Tutkielman tarkoituksena on kartoittaa erilaisia lentokentillä hyödynnettäviä uusia ... -
Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa
Hristov, Jenna (2014)Mainostoimiston asiakastyytyväisyys on lukuisista syistä relevantti tutkimuskohde. Asiakkaat ovat koko ajan tietoisempia tarpeistaan ja osaavat myös vaatia niitä. Laman ja teknologiakehityksen myötä yritysten tulee ... -
Customer perceived value in cross-cultural B2B markets : case Beamex Oy Ab
Kauppinen, Anna (2019)Ymmärrys asiakkaan kokeman arvon muodostumisesta auttaa yrityksiä ymmärtämään paremmin heidän asiakkaidensa tarpeita sekä käsittämään, mitkä asiat asiakkaat kokevat hyötyinä tai uhrauksina asiakassuhteissa. Lisäksi asiakkaan ... -
How emotions are considered crucial on an omnichannel banking environment in gaining customer loyalty
Haapio, Hannele (Routledge, 2019)Emotions have been studied in a marketing context for years. However, the rapid change of digital channels and customers’ omnichannel behavior emphasize the need to further investigate how emotions are considered to play ... -
Älykäs infrastruktuuri : käyttö & teknologiat
Mikkonen, Miika (2021)Viime vuosina kestävä kehitys ja kaupungin älyllistäminen ovat olleet merkittävässä roolissa kaupunkikehityksestä. Tämän takia älykaupunkihankkeiden määrä on kasvanut viimeisen vuosikymmenen aikana. Älykaupunki perustuu ...