University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Asiakastyytyväisyys uusmediateollisuudessa : Case Yomi Media Oy

Thumbnail
View/Open
8.3 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Turpeinen, Jari
Date
1998
Discipline
MarkkinointiMarketing

 
Keywords
asiakastyytyväisyys asiakassuhde laatu tietojärjestelmät Internet-teknologiat
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1998793396

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [24525]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Uudet teknologiat lentokentillä ja niiden suhde asiakastyytyväisyyteen 

    Korppi, Saara (2021)
    Globalisaation ja teknologian kehityksen myötä lentokenttien suunnittelu on muuttunut entistä teknologisemmaksi ja asiakaskeskeisemmäksi. Tutkielman tarkoituksena on kartoittaa erilaisia lentokentillä hyödynnettäviä uusia ...
  • Asiakastyytyväisyyden merkitys ja koostumus mainostoimistossa 

    Hristov, Jenna (2014)
    Mainostoimiston asiakastyytyväisyys on lukuisista syistä relevantti tutkimuskohde. Asiakkaat ovat koko ajan tietoisempia tarpeistaan ja osaavat myös vaatia niitä. Laman ja teknologiakehityksen myötä yritysten tulee ...
  • Customer perceived value in cross-cultural B2B markets : case Beamex Oy Ab 

    Kauppinen, Anna (2019)
    Ymmärrys asiakkaan kokeman arvon muodostumisesta auttaa yrityksiä ymmärtämään paremmin heidän asiakkaidensa tarpeita sekä käsittämään, mitkä asiat asiakkaat kokevat hyötyinä tai uhrauksina asiakassuhteissa. Lisäksi asiakkaan ...
  • Does airlines’ eco-friendliness matter? Customer satisfaction towards an environmentally responsible airline 

    Baumeister, Stefan; Nyrhinen, Jussi; Kemppainen, Tiina; Wilska, Terhi-Anna (Elsevier, 2022)
    The looming climate crisis requires an immediate response, also on an individual level. Consumers are being asked to reduce and replace their carbon-intensive consumption behaviors. One of the consumption behaviors with ...
  • How emotions are considered crucial on an omnichannel banking environment in gaining customer loyalty 

    Haapio, Hannele (Routledge, 2019)
    Emotions have been studied in a marketing context for years. However, the rapid change of digital channels and customers’ omnichannel behavior emphasize the need to further investigate how emotions are considered to play ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre